Yurt dışında şirketiniz için BT servislerine özel bir yardım masası ekibi kurmak ve işletmek, özellikle yabancı dil bilen uzman personel istihdamı ve sürekli eğitim gereksinimi nedeniyle maliyetli olabilir. Bu maliyetler, özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler için büyük bir yük oluşturabilir. Şirket içi ekipler, sınırlı sayıda personel ve kaynaklarla çalıştığından, yoğun dönemlerde hizmet kalitesinde düşüş yaşanabilir. Ayrıca, her yeni teknoloji veya sorun için ek personel eğitimi gereklidir. Şirket içi ekipler, sürekli değişen teknoloji ve güvenlik tehditlerine ayak uydurmakta zorlanabilir. Bu da hizmetlerin etkinliğini düşürebilir ve iş süreçlerini olumsuz etkileyebilir.
İngiltere’de BT Yardım Masası servislerimizle (Level 1) şirketinizin ihtiyacı olan BT hizmetlerini ölçeklenebilir, güncel ve önceden belirlenmiş maliyetlerle yönetebilirsiniz.
Hizmetin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için işletme bünyesinde aşağıdaki gereksinimlerin hazır olması gerekmektedir: