Anasayfa Arama Sonuçları Güvenlik Bakım / Destek Veri Güvenliği Cyberark CyberArk Ayrıcalıklı Erişim Güvenliği (Privileged Access Security) Yerel Destek Hizmeti – Premium
2 ay önce
35 Görüntüleme

CyberArk Ayrıcalıklı Erişim Güvenliği (Privileged Access Security) Yerel Destek Hizmeti – Premium

Teknolojiler: Güvenlik
Cyberark
Bakım / Destek
Veri Güvenliği

Yönetilen Ayrıcalıklı Erişim Güvenliği; ayrıcalıklı hesaplarınızın güvenliği, iş ortaklarının erişimlerinin sınırlandırılması ve izlenmesi, ayrıcalıklı hesapların proaktif olarak takip edilmesi ve kurum bilgi güvenliği politikasına uygun yönetilmesini sağlayan güvenlik hizmetidir.

Bu hizmetin amacı, PAM çözümünün etkin olarak kullanılması, lisans ve destek kapsamında tüm ayrıcalıklı hesapların erişimlerinin ve yönetimlerinin, insan müdahalesine ihtiyaç duyulmadan yapılmasını ve PAM çözümünün sağlıklı bir şekilde çalışmasını sağlamaktır.

       Destek hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için kurum bünyesinde aşağıdaki isterlerin hazır bulundurulması gerekmektedir:


Bu hizmet uzaktan bağlantı sağlanarak remote olarak verilmektedir. Bu sebeple, işletmede uzak bağlantı sisteminin doğru bir şekilde çalışıyor olması gerekmektedir. (Teams, Zoom, Anydesk vb)
Hizmet süresi boyunca, hizmet üreticisinin müşteri ile bağlantı kurabilmesi için müşteri ve iş ortağı tarafında sabit görüşebileceği yetkili bir kontak ataması yapılması gerekmektedir.
PAM yerel destek hizmetinin verilebilmesi için kurum bünyesinde geçerli bir CyberArk PAM lisansının satın alınmış ve ürünün kurulu olması gerekmektedir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesini, yanlış anlamaların önlenmesini ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Destek Hizmeti kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Yılda 3 kere yazılım güncellemesi yapılabilir.
Güvenlik yamaları ile ilgili bilgilendirme yapılacak, gerekli olanlar için çalışma planlanarak ücretsiz uygulanacaktır.
Sınırsız çağrı açma hakkı vardır. Çağrılar 7×24 değerlendirilecektir.
Resmi tatillerde nöbetçi bilgisi paylaşılacaktır.
Planlı çalışmalar sonrasında çalışma raporu paylaşılacaktır.
Yılda iki kere DNA taraması yapılacaktır. Sonuçları değerlendirilerek giderilmesi gereken sorunlar için çalışma planı paylaşılacaktır.
Aylık çağrı raporlaması yapılacaktır. Her ay teknik destek değerlendirme toplantısı yapılacaktır.



Hizmet kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Ürünün destek hizmeti haricindeki her konu kapsam dışıdır.
Müşterinin sistem ve altyapısından kaynaklı oluşan problemlerin giderilmesi kapsam dışıdır.
Destek ekibi, sadece paket içeriğinde belirtilen kapsamları gerçekleştirmekle yükümlüdür.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA