3 ay önce
46 Görüntüleme

Başarıya Cesur Adımlar Eğitimi

Teknolojiler: Eğitim
Yönetilen Servisler
Kurulum / Tek Seferlik Servisler
İnce Yetenek Eğitimleri

Başarıya Cesur Adımlar eğitimi, çalışanların kendilerini daha etkili bir şekilde ifade etmelerine ve iletişim becerilerini geliştirmelerine yardımcı olur. Bu, iç ve dış iletişimde daha başarılı olmalarını sağlar. Liderlerin kendine güveni, ekibin daha iyi bir şekilde yönetilmesine katkı sağlayabilir. Çalışanların kişisel gelişimlerine daha fazla önem vermelerini teşvik edebilir. Bu da çalışanların kendilerini sürekli olarak geliştirmelerine ve şirket için daha değerli hale gelmelerine yardımcı olabilir.

Başarıya Cesur Adımlar eğitiminde ki hedef kitlesi aşağıdaki şekildedir:
İş Hayatına Yeni Başlayanlar: İş hayatındaki özgüvenlerini geliştirmek için faydalanabilirler.
Yeni Görevlere Başlayan Çalışanlar: Yeni sorumluluk alanları için özgüven kazanmaları gerekir.
Kariyer Hedefleyenler: Kariyer basamaklarında ilerlemek için güçlü bir özgüvene ihtiyaç duyarlar.
Yönetici Adayları: Yöneticilik için vazgeçilmez bir özellik olan özgüveni geliştirmeleri önemlidir.
Satış Temsilcileri: Müşterilerle etkili iletişim ve ikna becerileri için özgüven şarttır.
İletişim Becerilerini Geliştirmek İsteyenler: Özgüven, etkili iletişimin temelidir.

       Eğitim süresi boyunca aşağıdaki gereksinimlerin hazır bulundurulması gerekmektedir:

Hizmet uzak bağlantı yöntemiyle sağlanacak ise; Kurumun uygun gördüğü bağlantı ortamının sürekliliğin sağlanması. (VPN, MS Teams, vb.)
Hizmet süresi boyunca, hizmet üreticisinin müşteri ile bağlantı kurabilmesi için müşteri ve iş ortağı tarafında iletişim halinde olabileceği bir yetkili ve bir yedek yetkili olacak şekilde iletişim ataması yapılması gerekmektedir.

Eğitim hizmetinin katkılarından bazıları aşağıdaki gibi listelenmiştir:

Daha İyi İletişim Yetenekleri: Çalışanların kendilerini daha etkili bir şekilde ifade etmelerine ve iletişim becerilerini geliştirmelerine yardımcı olur. Bu, iç ve dış iletişimde daha başarılı olmalarını sağlar.
Karar Alma Becerilerini Güçlendirir: Özgüven, karar alma süreçlerini olumlu yönde etkileyebilir. Özgüven sahibi bireyler, daha bilinçli ve cesur kararlar alabilirler.
Yaratıcılığı Artırır: Özgüven, yaratıcılığı teşvik edebilir. Kendine güvenen çalışanlar, yeni fikirleri denemekten ve risk almaktan çekinmezler.
Performansı Artırır: Özgüven sahibi çalışanlar, daha yüksek bir iş performansı sergileyebilirler. Kendine güven, daha motive ve odaklanmış bir çalışma şeklini destekleyebilir.
Liderlik Becerilerini Geliştirir: Liderlerin kendine güveni, ekibin daha iyi bir şekilde yönetilmesine katkı sağlayabilir.
Risk Alma Yeteneğini Artırır: Özgüven sahibi bireyler, daha fazla risk alma kapasitesine sahip olabilirler. Bu, şirketin inovasyon ve büyüme potansiyelini artırabilir.
Daha İyi İş İlişkileri Kurar: Özgüven, iş ilişkilerini güçlendirebilir. İş ortaklarıyla ve müşterilerle daha etkili iletişim kurma yeteneği, işte başarıyı artırabilir.
Çatışma Yönetimini İyileştirir: Kendine güvenen bireyler, çatışmaları daha yapıcı bir şekilde yönetebilirler. Bu, şirket içindeki uyumsuzlukları azaltabilir.
İş Tatminini Artırır: Özgüven sahibi çalışanlar, işlerinden daha fazla keyif alabilirler. Bu, iş tatminini artırabilir ve çalışanların şirkette daha uzun süre kalma eğiliminde olmalarına katkı sağlayabilir.
Kendini Geliştirmeye İstekliliği Artırır: Çalışanların kişisel gelişimlerine daha fazla önem vermelerini teşvik edebilir. Bu da çalışanların kendilerini sürekli olarak geliştirmelerine ve şirket için daha değerli hale gelmelerine yardımcı olabilir.

Önemli Bilgiler

Eğitim Süresi : Sınıf eğitimi ise maksimum 20 kişi olacak şekilde 1 gün (6 saat) yüz yüze veya çevrimiçi planlanabilir. İstanbul dışı eğitim talepleri için iş ortağınız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Eğitimler hafta içi 10.00-17.00 saatleri arasında gerçekleşecektir.
Eğitim boyunca katılımcı davranışları gözlemlenir, eğitim sonunda interaktif uygulama ile görüşler alınır. Toplanan tüm bilgiler «katılımcı değerlendirme raporu» çalışması ile kurum yetkililerine sunulur.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.

Ajandamız detaylı olarak aşağıda belirtilmiştir:

Cesaret kavramını anlama: Cesur davranış ve özgüven aslında nedir? Özgüven patlamasında ne olur? Dunning-Kruger sendromu nedir ve iş hayatı açısından neden önemlidir? Cesur davranma konusunda hangi klişelere rastlayabiliyoruz? Cesaret kırıcı ve özgüveni sarsan en büyük korku nedir? Cesaret eksikliği kendini nasıl belli eder? Cesaret ve özgüven önce nerede ve nasıl kazanılır?
Mevcut durumu gerçekçi değerlendirme: Zaman zaman neden kendimizi sorgularız? Cesaretimizi kaybettiğimizde neleri öncelikle hatırlamamız gerekir? Kişisel sorumluluğu kabul etmek yük gibi geliyorsa ne yapmalıyız? Ne kadar cesur ve özgüvenliyim? (envanter çalışması)
Kusurları kucaklama: Herkesin kusuru var mıdır? Kendi kusurlarımız hakkında nasıl dürüst olabiliriz? Hata-seçim süreci nasıl işliyor? Hata yaptığımızda kendimize sormamız gerekenler nelerdir? Kusurlarımızla yüzleşirken cesareti kaybetmemenin yolu nedir?
Cesaret yeteneği için harekete geçme: Cesaretimiz kırıldığında ne yapmamız gerekir? Daha cesur hareket edebilmek için hedef yönetiminden nasıl yararlanabiliriz?
Cesur davranışları sürdürme: Cesaret ve özgüven ile çevreyle girdiğimiz etkileşimin nasıl bir ilişkisi vardır? Cesaretle özgüveni korumak için zamanı nasıl daha stratejik yönetebiliriz? Cesur bir yaklaşım ile özgüven oluşturmak için olumlu-olumsuz kişiler listesinden ve işleri doğru önceliklendirme çalışmasından nasıl yararlanabiliriz?
Olumlu düşüncelerden yararlanma: Cesaretimiz tehdit altındayken düşünceleri ve içsel konuşmaları nasıl yönetebiliriz? Olumlu hissetmek ve bu hissi korumak için hangi ipuçlarından yararlanabiliriz? Kalıcı şekilde cesur davranışlar için nasıl harekete geçeceğiz?
Sürdürülebilir cesaret için gelişim zihniyeti:
Zihniyet yapılarına genel bakış: Toplumdaki genel kabuller nelerdir? Aklımızdan geçenler zihniyete göre nasıl değişiyor? Başarıyı ve başarısızlığı zihniyete göre nasıl tanımlıyoruz? Hangi düşünceler bizi başarıya götürüyor? “Öğrenmek”, “akıllı hissetmek”, “potansiyel”, “özel olmak”, “çaba”, “çalışarak zirveye çıkmak” kavramları zihniyete göre nasıl değişiyor?
Başarı zihniyeti yapısına geçişin yolları: Düşünce tarzlarına bağlı inançlar bizi nasıl etkilemektedir? Düşünce tarzı akıldaki kayıtları nasıl düzenler? Öğrenme ve alışkanlık geliştirme biyolojik olarak nasıl gerçekleşiyor? Sabit zihniyette değişim neden zordur? Sabit zihniyet ne zaman ve nasıl oluşur? Zihniyet geçişi için nasıl bir yol izlememiz gerekir? İş yerindeyken iç sesimiz bizi nasıl yönlendirebiliyor? Sürdürülebilir bir değişim için bilmemiz gereken en kritik unsurlar nelerdir?
Cesurca inisiyatif kullanabilme: İnisiyatif aldıkça cesaret nasıl artar? İnisiyatif alırken cesaret kıran duygularla ve başarısızlık korkusuyla nasıl başa çıkılır? Cesaretle inisiyatif kullanma, kişisel hedefleri nasıl etkileyebilir? İnisiyatif aldığınızda eleştirilere nasıl karşı koyulur ve bu cesaretinizi nasıl etkileyebilir? İnisiyatif alırken kendinizi nasıl motive edebilirsiniz? İş yerinde cesurca inisiyatif kullanmak, ne gibi kariyer fırsatları yaratır?
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA