E-Özlük Yönetimi Sistemi, firmanıza ait sözleşme ve evrak formatlarının sisteme yüklenip istediğiniz personellere tanımlanmasını yapıldığı ve işe ilk girişte istenilen bu tanımlamış olduğunuz evraklardan iş sözleşmesi imzalatmaya kadar tüm işe alım süreçlerinin ve evrak yönetiminin yapıldığı sistemdir.
E-Özlük Yönetim Sistemine personel sicil kartları 3 şekilde yüklenebilmektedir. Birincisi manuel şekilde girişlerin yapılması, ikincisi personel bilgilerinin yazılacağı hazır excel şablonu ile yükleme, üçüncüsü de muhasebe programlarıyla entegrasyon sağlanmasıdır.
E-Özlük Sistemini 3 şekilde kullanabilmek mümkündür.
Dilerseniz personellerinize istemiş olduğunuz özlük evrakları ıslak imzalı olarak alarak, tarayıp pdf olarak sisteme yüklemesini sağlayarak dijital arşiv oluşturabilirsiniz.
Dilerseniz özlük evraklarını tek tek imzalatılarak oluşan manuel iş yükü ve kağıt israfından kurtularak personellerinize özlüklerini sistem üzerinden gönderip, onayına sunarak, personelin gelen bildirim üzerinden sisteme giriş yaparak özlük evraklarını TÜBİTAK Onaylı Zaman Damgalı olarak dijital imzalatabilirsiniz.
İşe yeni başlayacak personellerinize sistem üzerinden kayıt açarak istemiş olduğunuz evrakları dijital ortam aracılığı ile sistemden talep edip, doğrudan sisteme yüklemesini isteyebilirsiniz. Personel istenilen evrakları sisteme pdf dosya şeklinde veya resmini çekerek yükleyebilir. İK birimi yüklenen evrakların uygunluğunu kontrol ederek hangi evrakların gelip hangilerinin eksik olduğunu da raporlayabilmektedir.
Tüm Onaylama işlemleri yasal parametrelere uygun, 3D Secure sistemi üzerinden gelen tek kullanımlık kodu girerek güvenli şekilde TÜBİTAK Onaylı Zaman Damgalı şekilde dijital imza ile imzalanarak onaylanmaktadır.
Onaylı Özlük evrakları bulut teknolojisiyle dijital arşiv olarak saklanabilmekte ve personeller/sistem yöneticisi dilediği zaman dilediği yerde her an E-Özlük Yönetim Sistemi portal üzerinden onaylı özlük dosyalarına ulaşabilirler.
E-Özlük Yönetiminde, dilerse firma personelin özlüklerine ulaşımını kapatabilmekte olup sadece sistem yöneticisinin görmesine izin verecek şekilde ayarlama yapabilmektedir.
E-Özlük Yönetiminde, Deneme Süresi Form Alanı da bulunmaktadır. Firma işe yeni alacağı çalışanı, işe ilk girişte belli deneme süresine tabi tutarak, deneme süresi bitiminde çalışanı değerlendirebileceği, uygun görmesi halinde devamlı personel kadrosuna alabileceği bir deneme süresi alanı bulunmaktadır.
Kısacası E-Özlük Yönetim Sistemi ile;
Çalışan listesine ulaşabilir, şirket hiyerarşi şemanızı kontrol edebilirsiniz.
Personel Özlük evrakları, iş sözleşmesi vb. dokümanları dijitale taşıyabilirsiniz.
Firmanıza ait sözleşme ve evrak formatlarını sisteme yükleyerek istediğiniz personele tanımlamasını otomatik yapabilirsiniz.
Özlük evraklarını klasörler içinde aramaktan kurtulursunuz.
Çalışan bilgilerini bulut teknolojisiyle depolayarak dijital arşiv oluşturabilirsiniz.
Dağınık lokasyonlarda ki çalışanların evraklarını tek ekrandan görüntüleyip takibini yapabilirsiniz.
Personellerin getirmesi gereken evrakları dijital ortam aracılığı ile talep edebilirsiniz.
Yüklenen evrakların uygunluğunu ve eksiksiz olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Özlük evraklarını ister ıslak imzalı ister TÜBİTAK Onaylı Zaman Damgalı olarak imzalatarak dijitalde tutabilirsiniz.
Talep ettiğiniz evrakların onaylanma durumlarını görüntüleyebilirsiniz.
Yeni işe alınacak personeli deneme süresine tabi tutup değerlendirebilirsiniz