Anasayfa Arama Sonuçları Güvenlik Bakım / Destek Uç Nokta Güvenliği Delinea Delinea Ayrıcalıklı Erişim Yönetimi (PAM) 7X24 Yerel Destek Hizmeti
3 ay önce
37 Görüntüleme

Delinea Ayrıcalıklı Erişim Yönetimi (PAM) 7X24 Yerel Destek Hizmeti

Teknolojiler: Güvenlik
Delinea
Bakım / Destek
Uç Nokta Güvenliği

Yönetilen Ayrıcalıklı Erişim Yönetimi (PAM), kritik varlıklara erişimi kontrol etmenize, yönetmenize ve izlemenize yardımcı olan bir siber güvenlik çözümüdür. Bu çözüm, hassas verileri ve sistemleri yetkisiz erişimden korumak ve bilgi güvenliği politikalarına uygun yönetim sağlanması için kritik önem taşır.
Yönetilen Ayrıcalıklı Erişim Yönetimi (PAM)‘in Önemi:
Yüksek Riskli Hesapları Korur: Yönetici hesapları gibi ayrıcalıklı hesaplar, siber saldırganlar için cazip hedeflerdir. PAM, bu hesapları korumaya ve kötüye kullanımdan kaçınmaya yardımcı olur ve siber saldırı riskini önemli ölçüde azaltır.
Veri Güvenliğini Artırır: PAM, hassas verilere erişimi kontrol ederek veri ihlallerini önlemeye yardımcı olur.
Uyumluluğu Sağlar: PAM, sektöre özgü düzenlemelere ve bilgi güvenliği politikaları uyumluluğuna yardımcı olur.
Azaltılmış Maliyetler: Veri ihlalleri ve siber saldırılardan kaynaklanan maliyetleri azaltır.

       Yerel Destek Hizmetinin sağlıklı bir şekilde sürdürülebilmesi için kurumun aşağıdaki gereksinimleri karşılaması beklenmektedir:


PAM yerel destek hizmetinin verilebilmesi için kurum bünyesinde geçerli bir Delinea PAM lisansının satın alınmış ve ürünün kurulu olması gerekmektedir.
Hizmet uzak bağlantı yöntemiyle sağlanacağından dolayı; Kurumun uygun gördüğü bağlantı ortamının sürekliliğin sağlanması. (VPN, MS Teams, vb.)
Hizmet süresi boyunca, hizmet üreticisinin müşteri ile bağlantı kurabilmesi için müşteri ve iş ortağı tarafında iletişim halinde olabileceği bir yetkili ve bir yedek yetkili olacak şekilde iletişim ataması yapılması gerekmektedir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Destek Hizmeti kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Çözümün sorunsuz çalışması sağlanacaktır.
Güvenlik açıklarının giderilmesi için işlemler yapılacaktır.
Yılda bir kez yazılım güncellemesi yapılacaktır.
Çağrılar 7×24 esasına göre değerlendirilecektir.
20 çağrı sonrası açılacak çağrılar, her bir çağrı başına ücretlendirilecektir.



Hizmet kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Çözümün destek hizmeti haricindeki her konu kapsam dışıdır.
Müşterinin sistem ve altyapısından kaynaklı oluşan problemlerin giderilmesi kapsam dışıdır.
Servis Üreticisi ekibi, sadece paket içeriğinde belirtilen kapsamları gerçekleştirmekle yükümlüdür.
Ağ ve altyapı güvenliğinin sağlanması kapsam dışıdır.
Uç nokta cihazlarının yönetimi kapsam dışıdır.
Uygulama güvenliği testi ve değerlendirmesi kapsam dışıdır.
Siber olay müdahale ve kurtarma hizmetleri kapsam dışıdır.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA