Anasayfa Arama Sonuçları Yedekleme Yönetilen Servisler Acronis Acronis Sanal Makine Backup Yönetilen Güvenlik Hizmeti
3 ay önce
47 Görüntüleme

Acronis Sanal Makine Backup Yönetilen Güvenlik Hizmeti

Teknolojiler: Yedekleme
Acronis
Yönetilen Servisler

Acronis, veri koruma ve siber güvenliği birleştirerek modern dijital dünyanın güvenlik, erişilebilirlik, mahremiyet ve özgünlükle ilgili zorluklarını çözmeye odaklanmış bir yazılım şirketidir. Günümüzde yedekleme çözümleri hem siber güvenlik hem de regülasyonlar gereği zorunluluk haline gelmiştir. Acronis, alınan sanal makine yedeklerinin ransomware ( kripto ) saldırılarına karşı üzerinde çalışan antivirüs motoru ve yapay zeka ile korunmasını sağlamaktadır.

       Yönetilen Güvenlik hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için işletme bünyesinde aşağıdaki gereksinimlerin hazır olması gerekmektedir:


Destek süreci, müşterinin erişim verdiği uzak bağlantı ile gerçekleştirilir.
Hizmet üreticisi ile müşteri iletişim kurabilmesi için müşteri tarafından teknik kontak atanması gerekmektedir.
Acronis’in IP adresleri ve FQDN adresleri Servis Üreticisi Mühendisleri tarafından paylaşılacaktır.
Yedekleme yapılması gereken sunucuların Acronis Türkiye’de ki veri merkezi olan belirli ip bloklarına veya FQDN adreslerine güvenlik duvarlarından izinli olması gerekmektedir.
Önemli Bilgiler


Destek Hizmeti, hizmet sağlayıcısına açılan E-Mail Ticket üzerinden gerçekleştirilir.
Lisanslama için kaç adet sanal makinanın yedeklenmesi istiyor ise o kadar adet lisans satın alınması gereklidir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Yönetilen Hizmet kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


-Ürün Kurulumu


-5 x 8 Servis Saatleri


-Remote Support (E-Posta, Uzak Erişim)


-Backup Schedule’ların Oluşturulması


-Backup Ransomware Koruması


-Aylık Bilgilendirme


-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1 Saat içinde


-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 4 Saat içinde


-3. Seviye İçin Müdahale Süresi : 8 Saat içinde


Tabloda bulunan 1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye
Öncelik Derecesi
Açıklama
1. Seviye
Kritik


Alınan hizmetin durması, tüm organizasyonu etkileyen ve hemen müdahale edilmesi gereken durumlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri, oluşan problem nedeniyle iş kaybına uğramaktadır.


2.Seviye
Orta


Belli sayıda kullanıcıyı etkileyen daha düşük etkisi olan sorunlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri, oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır.


3.Seviye
Düşük


Sistemde sorun olmaması durumlarında, bilgi amaçlı ya da genel diğer taleplerdir. BT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir. Geliştirme çalışmalarında “Nasıl” ile başlayan soruların cevabı ile düzeltilebilecek olan sorunlardır.


DLP Yönetilen Güvenlik Hizmeti kapsam dışı olan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


Acronis ürün grubu dışında herhangi bir ürün grubu veya sistem için destek verilmeyecektir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA