2 ay önce
40 Görüntüleme

Acronis Advanced Security+EDR Yönetilen Güvenlik Hizmeti

Teknolojiler: Güvenlik
Acronis
Yönetilen Servisler
Uç Nokta Güvenliği

Acronis, veri koruma ve siber güvenliği birleştirerek modern dijital dünyanın güvenlik, erişilebilirlik, mahremiyet ve özgünlükle ilgili zorluklarını çözmeye odaklanmış bir yazılım şirketidir. Son yıllarda yedekleme yazılımları dışında siber güvenlik alanında da atılımlar gerçekleştirmektedir. 2023 yılında yeni nesil antivirüs ve EDR çözümlerini lanse ettikten sonra, 2024’de XDR ve MDR çözümlerini de çıkartmıştır. Rakiplerine göre EDR ve XDR çözümlerini Türkiye’de bulunan veri merkezi üzerinden yönetmektedir.

       Yönetilen Güvenlik hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için işletme bünyesinde aşağıdaki gereksinimlerin hazır olması gerekmektedir:


Destek süreci, müşterinin erişim verdiği uzak bağlantı ile gerçekleştirilir.
Hizmet üreticisi ile müşteri iletişim kurabilmesi için müşteri tarafından teknik kontak atanması gerekmektedir.
Yükleme yapılması gereken bilgisayarların Acronis Türkiye’de ki veri merkezi olan belirli ip bloklarına veya FQDN adreslerine güvenlik duvarlarından izinli olması gerekmektedir.
Acronis’in IP adresleri ve FQDN adresleri Servis Üreticisi Mühendisleri tarafından paylaşılacaktır.
Önemli Bilgiler


Destek Hizmeti, hizmet sağlayıcısına açılan E-Mail Ticket üzerinden gerçekleştirilir.
Lisanslama için client ve sunucu adedi kadar antivirüs ve EDR lisansı gereklidir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Yönetilen Hizmet kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


-Ürün Kurulumu


-5 x 8 Servis Saatleri


-Remote Support (E-Posta, Uzak Erişim)


-Ajan Dağıtımı


-Antivirüs ve EDR Konfigürasyonu


-Aylık Raporlama


-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1 Saat içinde


-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 4 Saat içinde


-3. Seviye İçin Müdahale Süresi : 8 Saat içinde


Tabloda bulunan 1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye
Öncelik Derecesi
Açıklama
1. Seviye
Kritik


Alınan hizmetin durması, tüm organizasyonu etkileyen ve hemen müdahale edilmesi gereken durumlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri, oluşan problem nedeniyle iş kaybına uğramaktadır.


2.Seviye
Orta


Belli sayıda kullanıcıyı etkileyen daha düşük etkisi olan sorunlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri, oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır.


3.Seviye
Düşük


Sistemde sorun olmaması durumlarında, bilgi amaçlı ya da genel diğer taleplerdir. BT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir. Geliştirme çalışmalarında “Nasıl” ile başlayan soruların cevabı ile düzeltilebilecek olan sorunlardır.


Yönetilen Hizmeti kapsam dışı olan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


Acronis ürünleri dışındaki herhangi bir ürün grubu veya sisteme müdahale edilmeyecektir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA