Anasayfa Arama Sonuçları Güvenlik Bakım / Destek Veri Güvenliği IBM Guardium IBM Security Guardium Data Protection Bakım & Destek Hizmeti – Large
4 ay önce
43 Görüntüleme

IBM Security Guardium Data Protection Bakım & Destek Hizmeti – Large

Teknolojiler: Güvenlik
IBM Guardium
Bakım / Destek
Veri Güvenliği

IBM Security Guardium Database Activity Monitoring çözümü, kuruluşların veri tabanlarının güvenliğini sağlamak ve veri ihlallerini tespit etmek için gelişmiş bir çözümdür. Bu çözüm, veri tabanlarındaki etkinlikleri gerçek zamanlı olarak izler ve anormal davranışları tespit ederek olası tehditlere karşı koruma sağlar.

Guardium, farklı veri tabanı sistemlerinde (RDBMS,NoSQL,BigData,Datawarehouse) çalışabilen bir çözümdür ve karmaşık veri tabanı ortamlarında geniş kapsamlı bir koruma sağlar. İzlenen veri tabanlarının türüne bakılmaksızın, Guardium etkinlik izleme yetenekleriyle veri tabanı sistemlerinde yapılan tüm kritik işlemleri gerçek zamanlı olarak tespit eder, raporlar ve önlem alır.

Guardium, veri tabanlarındaki hassas verilere erişen kullanıcıları izler, izinsiz erişim girişimlerini tespit eder ve yetkilendirilmemiş faaliyetleri engeller. Ayrıca, izleme verilerini toplar, analiz eder ve raporlar oluşturarak uyumluluk (BDDK, BTK, KVKK, PCI-DSS, GDPR) gereksinimlerini karşılamaya yardımcı olur.

       Hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için işletme bünyesinde aşağıdaki ön şartlar aşağıdaki gibidir:


IBM Security Guardium Data Protection lisansı ve kurulu ortam.
İşletmede ki uzak bağlantı ile sağlanacak internet sağlayıcısının sorunsuz bir şekilde çalışması ve ilgili programların aktif olması gerekir.
Önemli Bilgiler


İncelediğiniz bu hizmet paketi 11-20 DB Server için geçerlidir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Remote Destek Hizmeti kapsamında sağlanacak hizmet içeriği aşağıda listelenmiştir:


Destek süresince çözüme ait yazılımsal ya da konfigürasyon kaynaklı hataların giderilmesi, gerektiği durumda üreticiye çağrı kaydı(case) açılması ve takibi, çağrı kaydı süresince üreticiden gelen yönergelerin uygulanması ve Servis Üreticisi Bilişim Teknolojileri test ortamında kontrol edilip müşteri ortamına nihai çözümün uygulanması,
Sistemsel kesintiye sebep olan sorunlarda 7×24 destek sağlanması,
Ürün ile ilgili yama süreçlerinin takibi, kritik yamaların ivedilikle müşteri ortamına uygulanması,
Çözüme ait ajan yazılımlarının takibi ve gerekli güncellemelerin uygulanması,
Ayda bir kez mevcut ürünün sağlıklı çalışıp çalışmadığının kontrol edilmesi (HealthCheck),
Remote destek hizmeti kapsamında gerçekleşecek HealthCheck süreci tamamlandıktan sonra ilgili rapor son kullanıcıya teslim edilecektir.
Denetim ve vaka analizi ihtiyaçları için geçmiş verinin yeniden yüklenmesi ve rapor taleplerinin karşılanması,
Bakım destek hizmeti kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Kapsam genişletilmesi için Guardium sunucu kurulumları ve izlenecek DB’ler üzerine yapılacak ajan kurulumları,
Sistem kaynaklarının artırılması gerekirse gerekli altyapı kaynağın temini,
Yerinde destek hizmetleri,
1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye
Öncelik Derecesi
Açıklama
1. Seviye
Kritik-En geç 1 saat


Genel kesintiye neden olan veya kullanıcıların yarısından fazlasını olumsuz etkileyen durumlardır.


2.Seviye
Orta-En geç 4 saat


Operasyonel süreçleri aksatan ancak genel kesintiye neden olmayan durumlardır.


3.Seviye
Düşük-En geç 8 saat


Operasyonel süreçleri etkilemeyen hatalar veya tekil kullanıcıya etkileyen durumlardır.


Müşteri tarafından e-mail veya telefonla oluşturulan destek talebi için müdahale süresi; talebin oluşturulduğu zaman ile, Servis Üreticisi Servis Masası’nın yine e-mail, telefon veya uzak bağlantı yöntemlerinden en az biri ile talebe karşılık vermesi arasında geçen süredir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA