2 ay önce
34 Görüntüleme

Ivanti Connect Secure Bakım & Destek Hizmeti

Teknolojiler: Güvenlik
Ivanti
Bakım / Destek
Uç Nokta Güvenliği

Ivanti Connect Secure(ICS), Ivanti tarafından sunulan bir VPN güvenlik çözümüdür. Ivanti Connect Secure, bir organizasyonun uzak yerlerde bulunan kullanıcıları veya cihazları ile kurumsal ağları arasında güvenli bir bağlantı sağlamak amacıyla kullanılır.

Genellikle şirket içi ağa uzaktan erişim sağlama, güvenli dosya transferi ve diğer ağ hizmetleri için kullanılır. ICS, kullanıcıların ve cihazların güvenli bir şekilde kurumsal ağa bağlanmasını sağlamak için şifreleme ve diğer güvenlik önlemlerini içerir. ICS ayrıca kullanıcıların VPN ile bağlantıları esnasında ek kontroller yaparak şirket güvenlik gereksinimlerine uymayan cihazların ağa dahil olmasını engelleyebiliriz.

       Bakım & Destek hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için işletme bünyesinde Ivanti ürün ailesinden satın alınmış ürünün kurulu, sağlıklı bir şekilde çalışıyor olması gerekmektedir.


Destek Hizmetleri uzaktan bağlantı ile gerçekleştirilir. İşletmenin uzaktan bağlantı sistemlerinin aktif olarak çalışıyor olması gerekir. (Teams, Zoom, Anydesk vb)
Mevcutta kullanılan Ivanti Connect Secure ürünün problemlerin giderilmesi, yeni özellik devreye alım sırasında danışmanlık ve güncelleme çalışmaları yapılacaktır.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Hizmet kapsamında yapılacak faaliyetler aşağıdaki şekilde gerçekleşecektir:


Teknik destek: Ürünle ilgili teknik sorunları çözmek için telefon, e-posta veya çevrimiçi platformlar aracılığıyla destek sağlanır.
Sorun giderme: Ürünle ilgili ortaya çıkan sorunların hızlı bir şekilde çözülmesi için destek ekibi tarafından yardım sağlanır.
Yazılım güncellemeleri: Ürünün güvenliği ve performansı için düzenli olarak güncellemeler sağlanır.
-7 x 24 Servis Saatleri


-Remote Support (E-Posta, Uzak Erişim)


-Major Upgrade’ler ve İyileştirmeler


-Health Check Service


-Çağrı Sayısı : 30 adet


-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1 Saat içinde


-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 2 Saat içinde


-3. Seviye İçin Müdahale Süresi : 4 Saat içinde


-Sorun Giderme


-On-Site Yerinde Destek : Yılda 2 Defa


-Technical Account Management : Evet


Tabloda bulunan 1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye
Öncelik Derecesi
Açıklama
1. Seviye
Kritik


Alınan hizmetin durması, tüm organizasyonu etkileyen ve hemen müdahale edilmesi gereken durumlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri, oluşan problem nedeniyle iş kaybına uğramaktadır.


2.Seviye
Orta


Belli sayıda kullanıcıyı etkileyen daha düşük etkisi olan sorunlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri, oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır.


3.Seviye
Düşük


Sistemde sorun olmaması durumlarında, bilgi amaçlı ya da genel diğer taleplerdir. BT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir. Geliştirme çalışmalarında “Nasıl” ile başlayan soruların cevabı ile düzeltilebilecek olan sorunlardır.


Hizmeti kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir.


Paket kapsamında olmayan ve Ivanti ürünleri dışında herhangi bir uygulama veya sistem desteği verilmeyecektir. (Sanallaştırma, sistem, network vb.)
Müşterinin sistem ve altyapısından kaynaklı oluşan problemlerin giderilmesi yapılmayacaktır,
Güncel lisansı bulunmayan ürün kurulumları yapılmayacaktır.
Servis Üreticisi ekibi paket içeriğinde belirtilen kapsamları gerçekleştirmekle yükümlüdür. Paket dışı istenilen ekstra ürün grubu desteği için yeni ve ilgili paketin alınması gerekmektedir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA