3 ay önce
28 Görüntüleme

Ivanti Mobile Iron Bakım & Destek Hizmeti

Teknolojiler: Güvenlik
Mobile Iron
Bakım / Destek
Uç Nokta Güvenliği

Ivanti – Mobile Iron Bakım & Destek Hizmeti; hizmet seviyelerini içererek son kullanıcıdaki net beklentilerin ve problemlerin en hızlı şekilde giderilmesi ve hizmet kalitesinin sürdürülmesini hedefler.

Bakım Destek Hizmeti ile 9×5 hizmet anlayışından farklı olarak Mobile Iron ürünlerinin ve işleyişinin kesintisiz sürdürülebilirliğini ve mükemmel müşteri memnuniyeti esas alınmaktadır.

Ivanti – Mobile Iron Bakım & Destek Hizmeti ile;

Mobile Iron ürünleri konusunda sertifikalı uzman ekip ile çalışabilir,
Destek Hizmetlerinde profesyonel yaklaşım ile maliyetleri düşürebilir,
Kesintisiz servis ve iş sürekliliği elde edebilir,
Kurum içi iş verimini artırmak için personelinizin iş yükünüzü dengeleyebilir,
Kontrol edilebilir, raporlanabilir ve esnek destek hizmetine sahip olabilirsiniz.

       Bakım & Destek hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi işletme bünyesinde Trend Micro ürün ailesinden satın alınmış ürün veya ürünlerin kurulu, sağlıklı bir şekilde çalışıyor olması gerekmektedir.


Destek Hizmetleri uzaktan bağlantı ile gerçekleştirilir. İşletmenin uzaktan bağlantı sistemlerinin aktif olarak çalışıyor olması gerekir. (Teams, Zoom, Anydesk vb)
Önemli Bilgiler


Destek Hizmeti, hizmet sağlayıcısına açılan E-Mail Ticket üzerinden gerçekleştirilir.
Destek süreci, müşterinin erişim verdiği uzak bağlantı ile gerçekleştirilir.
Bu hizmet paketi içerisinde ki yerinde destek hizmeti; İstanbul, Tekirdağ, Kocaeli, Çorlu, Adapazarı, Bursa illeri dışındaysa, diğer şehir bilgileri için lütfen iş ortağınız ile görüşünüz.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Bakım & Destek Hizmeti kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


-5 x 9 Servis Saatleri


-Remote Support (E-Posta, Uzak Erişim)


-En son Hot Fix ler & Service Pack’ler


-Major Upgrade’ler ve İyileştirmeler


-Health Check Service


-Yılda 1 Kez On-Site / Yerinde Destek


-Çağrı Sayısı : 10


-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1-2 Saat içinde


-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 2-4 Saat içinde


-3. Seviye İçin Müdahale Süresi : 4-6 Saat içinde


x Technical Account Management : Hayır


* 1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye


Öncelik Derecesi


Açıklama


1.Seviye
Kritik


Alınan hizmetin durması, tüm organizasyonu etkileyen ve hemen müdahale edilmesi gereken durumlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri, oluşan problem nedeniyle iş kaybına uğramaktadır.


2.Seviye
Orta


Belli sayıda kullanıcıyı etkileyen daha düşük etkisi olan sorunlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri, oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır.


3.Seviye
Düşük


Sistemde sorun olmaması durumlarında, bilgi amaçlı ya da genel diğer taleplerdir. BT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir. Geliştirme çalışmalarında “Nasıl” ile başlayan soruların cevabı ile düzeltilebilecek olan sorunlardır.





Bakım & Destek Hizmeti kapsam dışı olan faaliyetler aşağıda tabloda görselleştirilmiştir.


Mobile Iron ürünleri dışındaki herhangi bir ürüne müdahale edilmeyecektir.
Güncel Mobile Iron lisansı olmayan ürünlere müdahale edilmeyecektir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA