3 ay önce
45 Görüntüleme

Sophos Secure E-Mail Gateway Uzaktan Kurulum Hizmeti – Gold

Teknolojiler: Güvenlik
Sophos
Kurulum / Tek Seferlik Servisler
Network Güvenliği

Sophos E-Mail Security ile ortamınızda eposta yolu ile kimlik hırsızlığı, şifre ve bankacılık dolandırıcılığı gibi olaylardan korunursunuz.

Suçlular, hedef ağındaki çalışanları kandırmak amacıyla genellikle bir kuruluştaki önemli kişilerin veya tanınmış markaların kimliğine bürünür.

Tespit edilecek herhangi bir kötü amaçlı yazılım veya URL olmadığından Sophos E-Mail Security bu hedeflenen kimliğe bürünme ve İş E-postası Ele Geçirme saldırılarını engellemek için gelişmiş makine öğrenimini kullanarak işletmenizi güvende tutar.

       Kurulumun sağlıklı bir şekilde tamamlanabilmesi için işletmelerin kurulum öncesi aşağıdaki gereksinimleri hazır bulundurması gerekmektedir:


Müşteri, DNS yönetim ekranlarına erişebiliyor olması,
Müşteri E-posta sunucusunda Connector tanımlarını yapılması,
Ürün lisansının hazır olması,
Kurulum öncesi Hizmet Kapsamı maddesinde belirtilen kurallar ve politikaların hazırlanması,
Müşteri Sophos Central hesabı olması yok ise oluşturmak için kurumsal eposta adresi olması gerekmektedir.
Önemli Bilgiler


İncelemiş olduğunuz bu hizmet paketi aşağıda kullanıcı sayı aralıkları verilen cihaz kurulumları için geçerlidir;


Daha yüksek kapsamda hizmet isteniyor ise diğer paketleri incelemeniz gerekmektedir.


Bu hizmet paketi Sophos Email Security ürünü kurulumu için geçerlidir.
Hizmet kapsamındaki kullanıcı baremi: 250-1000 dir.
Paket kapsamı dışı istenilen talepler için, yeni ve ilgili paketin alınması gereklidir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Kurulum Hizmeti kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


Müşteri DNS sunucusuna ürünün tanımlanması gereken MX ve DNS kayıtlarının kurum ile paylaşılması,
Müşteri tarafından gelen talebe göre Outbound ve/veya Inbound politikaların hazırlanması,
Alarm ve karantina işlemlerinin düzenlenmesi,
Müşteri tarafından istenen izinli/engelli liste kurallarının oluşturulması,
Mesaj analizi, Self Service politikalarının ayarlanması,
Kurulum süreci tamamlandıktan sonra, 5 iş günü ücretsiz destek hizmetinin sağlanması,
Hizmet kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir::


Ürünün kurulması ve yapılandırılması haricindeki talepler,
Paket kapsamında olmayan ürünler dışında herhangi bir uygulama veya sistem hizmeti talebi,
Sistem, Network ve altyapıdan kaynaklı oluşabilecek öngörülmeyen problemlerin giderilmesi,
Lisansı ve Lisans dosyası bulunmayan ürün kurulumu,
Ağ içinde var olan veya olacak diğer bilişim varlıklarının yapılandırmaları,
End Of Sales olmuş cihazların kurulumu veya End of Support olmuş cihazların kurulumları,
Kablosuz Erişim Noktalarının fiziki montaj, kablolama ve bağlantısı gibi çalışmalar,
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA