3 ay önce
77 Görüntüleme

Trellix EDR Yönetilen Güvenlik Hizmeti – Gold

Teknolojiler: Güvenlik
Trellix
Yönetilen Servisler
Uç Nokta Güvenliği

Yönetilen Güvenlik Hizmeti, veri kaybını önlemek ve hassas verileri korumak amacıyla geliştirilen bir siber güvenlik hizmetidir. Bu hizmet, işletmelerin verilerini izler, sınıflandırır ve korur, böylece yetkisiz erişim, veri sızıntıları ve kötü niyetli faaliyetler engellenir.

Yönetilen Güvenlik Hizmeti, günümüzde karmaşık ve sürekli evrimleşen tehdit ortamında organizasyonların güvenlik seviyelerini yükseltmelerine yardımcı olan kritik bir unsurdur. Kurumsal güvenlik giderek artan bir öncelik haline gelirken, şirketler sürekli değişen tehditlere karşı veri ve sistemlerini koruma konusunda daha hassas davranmak zorundadır.

       Hizmetin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için işletme bünyesinde aşağıdakilerin hazır olması gerekmektedir.


Trellix EDR ürününün satın alınmış olması gerekmektedir.
Sağlayıcı ile müşteri networkü arasında Side-to-Side vpn olması gerekmektedir. Sağlayıcıya, ürünlerin izlenebilmesi için kullanıcı hesabı açılması gerekmektedir.
Ürünlerin güncel Trellix lisanslı olması gerekmektedir.
Destek süreci, müşterinin erişim verdiği uzak bağlantı ile gerçekleştirilir.
Hizmet üreticisi ile müşteri iletişim kurabilmesi için müşteri tarafından teknik kontak atanması gerekmektedir.

Önemli Bilgiler


Destek Hizmeti, hizmet sağlayıcısına açılan E-Mail Ticket üzerinden gerçekleştirilir.
Destek süreci, müşterinin erişim verdiği uzak bağlantı ile gerçekleştirilir.
Bu hizmet paketi içerisinde ki yerinde destek hizmeti; İstanbul, Tekirdağ, Kocaeli, Çorlu, Adapazarı, Bursa illeri dışındaysa, diğer şehir bilgileri için lütfen iş ortağınız ile görüşünüz.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Yönetilen Hizmet kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


-Ürün Kurulumu


-5 x 9 Servis Saatleri


-Remote Support (E-Posta, Uzak Erişim)


-En son Hot Fix ler & Service Pack’ler


-Major Upgrade’ler ve İyileştirmeler


-Health Check Service


-Korelasyon Kural Desteği


-Sınırsız Çağrı Sayısı


-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1 Saat içinde


-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 3 Saat içinde


-ProActif Ürün Yönetimi (*Müşteriden talep gelmesi beklenmeden ürün sürekli izlenir ve gerekli aksiyonlar alınır)


-İstenilen hafta ,ay, yıl düzeninde periyodik raporlama


-Monitoring


-Technical Account Management : Evet


Tabloda bulunan 1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye
Öncelik Derecesi
Açıklama
1. Seviye
Kritik


Alınan hizmetin durması, tüm organizasyonu etkileyen ve hemen müdahale edilmesi gereken durumlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri, oluşan problem nedeniyle iş kaybına uğramaktadır.


2.Seviye
Orta


Belli sayıda kullanıcıyı etkileyen daha düşük etkisi olan sorunlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri, oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır.


3.Seviye
Düşük


Sistemde sorun olmaması durumlarında, bilgi amaçlı ya da genel diğer taleplerdir. BT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir. Geliştirme çalışmalarında “Nasıl” ile başlayan soruların cevabı ile düzeltilebilecek olan sorunlardır.


Yönetilen Hizmeti kapsam dışı olan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


Trellix ürünleri dışındaki herhangi bir ürüne müdahale edilmeyecektir.
Güncel Trellix lisansı olmayan ürünlere müdahale edilmeyecektir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA