2 ay önce
27 Görüntüleme

Watchguard Firewall FIREBOX T45 Bakım & Destek Hizmeti

Teknolojiler: Güvenlik
WatchGuard
Bakım / Destek
Network Güvenliği

Yüksek performanslı güvenlik duvarlarından oluşan amiral gemisi ailesi WatchGuard Firebox, WatchGuard’ın Birleşik Güvenlik Platformu® mimarisinin temel bir bileşenidir. Küçük işletmeler ve ev/şube ofisleri için ideal olan masa üstü modeller veya daha kapsamlı, büyüyen ağların ihtiyaç duyduğu modüler bağlantı noktası seçenekleri ve çift güç kaynakları gibi özelliklere sahip çeşitli rafa monte modeller arasından seçim yapabilirsiniz.

Watchguard bakım destek paketi en etkili ağ güvenliği savunması olacak şekilde tasarlanmış kurumsal düzeyde güvenlik sağlayabilirsiniz.

       Bakım & Destek hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi işletme bünyesinde Watchguard ürün ailesinden satın alınmış ürün veya ürünlerin kurulu, sağlıklı bir şekilde çalışıyor olması gerekmektedir.


Destek Hizmetleri uzaktan bağlantı ile gerçekleştirilir. İşletmenin uzaktan bağlantı sistemlerinin aktif olarak çalışıyor olması gerekir. (Teams, Zoom, Anydesk vb)
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Hizmet kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


-5 x 8 Servis Saatleri


- Yılda 2 kez On-Site/ Yerinde Destek


-Remote Support (E-Posta, Uzak Erişim)


-Sınırsız Çağrı Sayısı


-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1 Saat içinde


-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 2 Saat içinde


-3. Seviye İçin Müdahale Süresi : 4 Saat içinde


-En son Hot Fix ler & Service Pack’ler


-Müşteri onayı ile Major Upgrade’ler ve İyileştirmeler


-Health Check Service


-Intrusion Prevention Service (IPS)


-App Control


-WebBlocker


-SpamBlocker


-Technical Account Management : Evet


-Gateway AntiVirus


-Reputation Enabled Defense (RED)


-Network Discovery


Bakım destek hizmeti kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Watchguard ürünleri dışındaki herhangi bir ürüne müdahale edilmeyecektir.
1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye
Öncelik Derecesi


Açıklama
1.Seviye
Kritik


Etki derecesi yüksek olup, kurum ve/veya kuruluşların yüksek finansal zarara uğraması durumudur. Sisteme erişmesi söz konusu olan kullanıcıların(veya diğer uygulamaların)erişimlerinin kesilmesi ile sonuçlanan arıza / sorun durumudur.
2.Seviye
Orta


Etki derecesi orta düzeyde olup, kurum ve/veya kuruluşların yüksek finansal zarar görmediği ancak hizmet kalitesindeki aksamalardan dolayı itibar kaybetme riski olan durumdur Sisteme erişmesi söz konusu olan kullanıcıların (veya diğer uygulamaların)bir kısmının erişimlerinin kesilmesi ve/veya tamamının erişimlerinde performans sorunların yaşanıyor olması durumudur.
3.Seviye
Düşük


Etki derecesi düşük olup, kurum ve/veya kuruluşun kısa vadede zarar görmesi söz konusu olmayan durumdur. Sisteme erişmesi söz konusu olan kullanıcıların (veya diğer uygulamaların)bir kısmının erişim hızlarındaki bazı aksamaların oluşması durumudur. Ancak, sistemin genel olarak erişilebilir olmasından dolayı aciliyeti söz konusu değildir.
Müşteri tarafından e-mail veya telefonla oluşturulan destek talebi için müdahale süresi; talebin oluşturulduğu zaman ile, Servis Üreticisi Servis Masası’nın yine e-mail, telefon veya uzak bağlantı yöntemlerinden en az biri ile talebe karşılık vermesi arasında geçen süredir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA