4 ay önce
47 Görüntüleme

Watchguard Yönetilen Güvenlik Hizmeti Firewall FIREBOX (T45)

Teknolojiler: Güvenlik
WatchGuard
Yönetilen Servisler
Network Güvenliği

WatchGuard dünya çapında bir milyona yakın entegre, çok işlevli tehdit yönetimi cihazını konuşlandıran önemli bir Bilgi Güvenliği Üreticisidir.
İmza niteliğindeki kırmızı kutuları, her tarama motorunun tam gaz çalıştığı endüstrinin en akıllı, en hızlı ve en acımasız güvenlik cihazları olacak şekilde tasarlanmıştır.
Bununla birlikte uçtan uca koruma sağlayan teknolojileri beraberinde getirir.
WatchGuard Firebox, bütçe, boyut veya karmaşıklıktan bağımsız olarak herhangi bir kuruluş için uygun, yaygın olarak dağıtılabilir, kurumsal düzeyde güvenlik ve tehdit görünürlüğü araçlarıyla BT güvenlik uzmanlarını ağlarının sorumluluğuna geri getiren kapsamlı bir gelişmiş ağ güvenlik platformudur.
WatchGuard Firebox T45 masaüstü cihazları, küçük ofis/şube ofis ve perakende ortamlarına kurumsal düzeyde ağ güvenliği getirir ve 20 kullanıcıya kadar destekler.

       Yönetilen Güvenlik hizmetinin sağlıklı bir şekilde verilebilmesi için mülkiyeti Servis Üreticisi’a ait olan ve Servis Üreticisi’tan iş ortağına gönderilmiş olan kiralık cihazın kurulmuş, çalışıyor şekilde hazır bulundurulması gerekmektedir. Aynı zamanda aşağıdaki isterler de sağlanmalıdır.


Müşteri ağ topolojinin hizmet üreticisine iletilmesi gerekmektedir.
Sonrasında kiralanan Watchguard cihazının iş ortağı tarafından son kullanıcı ortamına fiziksel olarak teslim edilip gerekli altyapı, elektrik enerjisi, uygun sıcaklık aralığı ve diğer sistem odası ve çevre koşulları Müşteri tarafından sağlanacaktır.
Dedike Firewall Yönetimi Hizmeti çerçevesinde Müşteri lokasyonunda bulunan cihazlar Müşteri tarafından korunur. Elektrik kesintilerinden ve voltaj değişikliklerinden etkilenmemeleri için, bütün cihazlar Müşteri tarafından kesintisiz güç kaynağına bağlanmalıdır. Kesintisiz güç kaynağı bulundurulacağı Müşteri tarafından garanti edilmektedir.
Sağlayıcı ile müşteri networkü arasında Side-to-Side vpn olması gerekmektedir.
Destek süreci, müşterinin erişim verdiği uzak bağlantı ile gerçekleştirilir.
Hizmet üreticisi ile müşteri iletişim kurabilmesi için müşteri tarafından teknik kontak atanması gerekmektedir.
Önemli Bilgiler


Örnek sözleşmesi bulunan cihaz kiralama ve Yönetilen Güvenlik Hizmeti, sözleşme şartları kabul edilip imzalandığı sürece sipariş edilebilir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Hizmet kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


-5 x 8 Servis Saatleri


- Yılda 2 kez On-Site/ Yerinde Destek


-Remote Support (E-Posta, Uzak Erişim)


-Sınırsız Çağrı Sayısı


-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1 Saat içinde


-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 3 Saat içinde


-ProActif Ürün Yönetimi (*Müşteriden talep gelmesi beklenmeden ürün sürekli izlenir ve gerekli aksiyonlar alınır)


-Firmware Güncellemeleri


-Health Check Service


-Policy Management


-Interface Management


-VPN Management


-Firewall User Management


-Route And NAT Management


-Firewall Backup Management


Hizmeti kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Watchguard ürünleri dışındaki herhangi bir ürüne müdahale edilmeyecektir.
1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:


Seviye
Öncelik Derecesi


Açıklama
1.Seviye
Kritik


Etki derecesi yüksek olup, kurum ve/veya kuruluşların yüksek finansal zarara uğraması durumudur. Sisteme erişmesi söz konusu olan kullanıcıların(veya diğer uygulamaların)erişimlerinin kesilmesi ile sonuçlanan arıza / sorun durumudur.
2.Seviye
Orta


Etki derecesi orta düzeyde olup, kurum ve/veya kuruluşların yüksek finansal zarar görmediği ancak hizmet kalitesindeki aksamalardan dolayı itibar kaybetme riski olan durumdur Sisteme erişmesi söz konusu olan kullanıcıların (veya diğer uygulamaların)bir kısmının erişimlerinin kesilmesi ve/veya tamamının erişimlerinde performans sorunların yaşanıyor olması durumudur.
3.Seviye
Düşük


Etki derecesi düşük olup, kurum ve/veya kuruluşun kısa vadede zarar görmesi söz konusu olmayan durumdur. Sisteme erişmesi söz konusu olan kullanıcıların (veya diğer uygulamaların)bir kısmının erişim hızlarındaki bazı aksamaların oluşması durumudur. Ancak, sistemin genel olarak erişilebilir olmasından dolayı aciliyeti söz konusu değildir.
Müşteri tarafından e-mail veya telefonla oluşturulan destek talebi için müdahale süresi; talebin oluşturulduğu zaman ile, Servis Üreticisi Servis Masası’nın yine e-mail, telefon veya uzak bağlantı yöntemlerinden en az biri ile talebe karşılık vermesi arasında geçen süredir.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA